Ser framemot en lugn helg & ONE TREE HILL!=)

Ska bli så skönt! En lugn helg är kanske precis vad jag behöver just nu! För att kunna kurera mig från förkylningen!
Har varit rätt så mycket festande på senaste månaden!=S
Så i helgen blir det Idol, Ladies Night på TV imorgonkväll, och äntligen ONE TREE HILL på söndag!!!!! Jag längtar!!
Som jag har väntat på detta program, och jag är säkert inte ensam?!=)
Måste å handla före finalen i Idol ikväll, blir en rejäl sovmorgon i morgon, sen blir det hem till mamma å pappa å äta god mat. Sen kommer mina kusiner på besök som jag inte sett på länge så det ser jag framemot=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

jasså? börjar o3h om nu på söndag? Då börjar de nog vara dax att usa sänder nya avsnitt, de längtar jag till =)

2007-12-07 @ 18:20:29
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0