Snart JUL!!=)

Nu är det inte länge kvar alltså 10 dagar!!
Det lustiga är..har inte lyssnat på en sekund av julsånger..har inte ens börjat handla julklappar! Tur att jag har jullov nu så att jag hinner gott och väl tills den 24:e=) Har jullov i typ 5 veckor..rätt så nice fkt=)
Funderar fkt på att köpa en plast gran till min lilla 2:a i jul bara för att få in julstämningen. Har ju såpass stor lägenhet så det går ju nu. Då jag bodde  min etta på 33 kvm så var det inte ens att tänka på!

Så vad ska alla göra i helgen då?
Själv så ska jag softa typ..ladda till Juldan då det är Hemvändarkväll på S8! Mina kära vänner Emma å Tobbe kommer hem från GBG till jul, längtar efter att få träffa dem! Har inte träffat dem sen i Juni!=)
Så nu är det bara att ni pallrar er hem!=) Även om det inte blir så länge så är det mer än ingenting iaf=)
Å Malin blir Bodenbo oxå..hoppas det ska gå bra med flytten=)

GOD JUL PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0