Tjejmiddag och partayy!

Måste börja med att säga..förlåt. Har varit väldigt dålig på att uppdatera! Anledningen kan vara förkylning.:S Så man har varit däckad några dagar, inte vidare roligt:(

Iaf..innan jag drog på mig denna förkylning så har jag haft det bra, å oerhört roligt=)
Föregående helg så var det fest på tapeten igen, tjejmiddag först sen fest.
Jag fick veta först på lördag förmiddag att det skulle bli fest så det blev lite stressigt men klart man ställer upp!=)
Eftersom jag lämnade min cykel inne i stan var jag tvungen att ta mig en promenad till Norrböle. Tur att det inte var så jättekallt och inte halkigt heller!=)
Begav mig iaf kring 18.15 middan skulle visst serveras halv 7 så jag fick gå snabbt. Det tar tid att göra sig klar att man glömmer bort tiden.
Då jag kom fram så var middagslagandet i full gång jag kom lägligt till middagsdags. Vad ska man kalla det vi åt..typ kycklingfajitas(????) Det var hur som helst hur gott somhelst!!=)

                         
image9

Boel och Jenny(värdinnan)

Klockan var väl ungefär kvart över 7 då vi fått i oss maten, vilket tyder på att det var många som var hungriga=)
Eftersom jag kom sent så kände jag en liten plikt att ta hand om det roliga, det vill säga..DISKEN! Men jag tänkte att det var det minsta jag kunde göra för födelsedagsbarnet (hon fyllde år dagen efter). Iaf då vi stod å diskade så började folket sakta men säkert droppa in, de första som kom visade sig vara två gamla jobbarkompisar å deras kompisar vilket var kul! Var längesen jag träffa dom!=) Träffas alldeles för sällan! Får styra ihop nåt snart igen.
Tiden gick å det kom bara mer å mer folk, vissa som jag kände vissa inte, men spelade som ingen roll för det är alltid lika roligt att träffa nytt folk=)

                                          

                       

Partytime! Med Elin, Jenny, Boel , Per, Per, Jonas, Peter & Emma m.fl.=)

Jag hade hur kul somhelst, även om det kanske blev ett glas för mkt=) Men vad ska man göra?=) Kände mig som värst paparazzin, tog kort hela tiden! Vissa bra, vissa inte lika bra! Nu då jag fått en digitalkamera så är det väl bäst att använda den lr?=) Insåg oxå att det kanske är dags att uppsöka närmsta solarium! För de jag umgicks med denna kväll hade visst nyligen varit utomlands så jag kände mig lite som en blekfis bredvid dom!=S
Dans var det mycket av oxå! Är själv danstokig! Så att jag umgicks med dansgalningar gjorde det bara värre!=)
Från Justin Timberlake till E-type, alltså väldigt blandad musik!=)


                                                             



Vill bara säga till alla på festen..JAG HADE JÄTTEKUL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0