Då var det helg igen å då var det helg igen!

Ja då har helgen anlänt och en arbetssam vecka har avslutats..har verkligen jobbat hårt i veckan!! är helt slut i kroppen!:S Men det känns bra oxå..för då vet man att man har gjort något iaf=)
Så vad händer då ihelgen..skrev ju i mitt tidigare inlägg att jag drogs mellan olika val..

Nu är det bestämt..ikväll blir det att dra sig ända ut på Anderstorp, å ni som kommer från trakten vet att det är en bit..beror iofs på vart man bor i stan men...=)
Iaf..där ska jag bjudas på fin middag, jag å några tjejkompisar..ska bli trevligt, sånt gör man alldeles för sällan!=) Har inte fått veta vad det blir för mat ännu, det va de väldigt noga med att hålla hemligt=D Klart man hoppas på min favvorätt..fläskfilé med klyftpotatis!=)*mums* Jaja..drömma kan man väl få göra iaf?=)

Blir lugnt ikväll..inga mintuushots ikväll inte=P Blev nog med dom på den ärade födelsedagen!:S Det lät som de flesta skulle ta de lugnt..annars är det lätt att bli övertalad av det å så kända GRUPPTRYCKET!=)  Alla har varit med om det nån gång..eller??=))

Och jag vet inte om man rent av för engångsskull ska sätta sig å se Idol..måste erkänna att jag har tappat ungefär typ ALLT intresse för det programmet..men då och då så kan det vara kul=)
Jag vägrar dock att bli fast i det..jag VÄGRAR!=))
Förr så följde jag det jämt men tycker fortfarande att första och andra året var bäst..det brukar väl vara så..då det gäller det mesta..med filmer speciellt!=)

Iaf imorgon får vi se vad som händer på dagen..blir nog mest troligt att sitta med lite skolarbete!:S Jag vet..jätteroligt ellerhur?=)) Men det är inte en jobbig uppgift så det ska nog gå bra=) Man får ju vila upp sig på dagen eftersom, som det ser ut nu så blir det ferre följd av utgång på S8! Åååh va roligt det ska bli! 
Ska ut med en kompis jag inte träffat på länge..så det ska bli kul!
Vi ska äga dansgolvet!!=))

Hoppas det blir kul iaf=) Det brukar då vara det iaf=)

Sen på söndag är det ju Fars Dag så då blir det att åka hem å fira han. Gissar på oerhört god mat. Det blir det alltid då jag är hem=) Undra vad det kan bero på?? Jag kan väl inte ha dålig fantasi då det gäller mat va??=))

Hoppas att alla får en trevlig helg!=)
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Då ses vi uppe på dansgolvet på stationen då =)

2007-11-09 @ 22:41:54
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0