En helg med blandade känslor

Helgen började med en relativt lugn fredagskväll framför tv:n.
Åkte hem till mamma å pappa å slappade. Satt framför datorn, framför tv:n och hälsade på min bror å hans familj. Var kul att se lite av mina små hjärtan till syskonbarn=)
Blev en sen fredagkväll..som vanligt så somnade jag framför tv:n vaknade typ 2 på natten med en ganska kraftig nackvärk!:S 
Tog sen en lång sovmorgon till klockan halv 11..Funderade på en sak..hur skulle jag hinna med allt som jag skulle göra den här dan?!!
Skulle hinna till stan, ärenden på stan, sen skulle jag handla OCH städa!:S Allt innan klockan 17..!!

Slet mig upp iaf..begav mig mot Skelltown och eftersom det var röd dag så var det ju inte lika många på stan, vilket gjorde det hela mkt enklare=) Eftersom det då var lite kortare köer, vilket i sig gjorde att det inet retade gallfeber på mig som det oftast brukar göra=)Alla vet ju hur långa köer kan vara irriterande då man har bråttom??
Begav mig sen hemåt för att ta mig an min lägenhet..alla vet ju hur roligt det är ellerhur?=)
Blev inte mkt städning gjort..blev mer att sitta å slappa i soffan innan jag skulle göra mig klar inför kvällen..då det skulle bli parrtay med Emmy och Therese=)

Blev en rätt lugn kväll..satt och såg Saik-Timrå framför tv:n innan vi begav oss till en fest som en av mina gamla klasskompisar från gymnasie-tiden hade ordnat=) Va trevligt att träffas va alltför längesen!=)
Var kul ute också, träffade många på S8 som det var längesen jag träffade..hur roligt somhelst!=)

En sak som jag lärde mig..då det gäller långa köer..man måste ha TÅLAMOD då går oftast kön snabbare!=)

Nu sitter man här framför datorn och slappar och väntar på ännu en vecka av praktik, men det är hur kul somhelst så jag ska absolut inte klaga!=)
Ha en fortsatt trevlig kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0