Festdags igen då..=)

Då var det lördag igen då..
Å nej jag är INTE alkoholist..ha fkt varit lugn några helger nu..
så jag e värd en fest nu=)
Har som varit lugn hela veckan för jag har vetat att en kompis skulle ha fest så¨jag har inte ansträngt mig så mkt. (nu blev det trots det, inte dit jag for, p.g.a missförstånd).Hade som peppat typ hela veckan..men men. VISSA tyckte det var övertagg, men det tycker inte jag=) Okej att jag taggar typ 3 veckor före min födelsedag, kan jag kalla övertagg, men en vecka??=)
Ska bli skoj, får träffa några kompisar jag inte träffat på länge, å vi ska regera ute, så är det! Fast iofs..det gör vi ju alltid=Dhaha
Återkommer med bilder å rapport i morgon=)
Ha en bra kväll allihopa=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

jaham, så de blev inte fest här i porten bredvid?=)

2007-11-24 @ 19:00:00
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0