Lite gott å blandat..

Ja då var man i mitten av ännu en vfu-vecka..tiden går så fort att jag knappt hinner med..att det bara är en vecka kvar känns trist:( jag hade varit där hela terminen om jag fick bestämma själv :) Men nu får jag ju inte det så, det är väl lika bra att acceptera läget då :) Har suttit hos en klasskompis ikväll å arbetat med en inlämningsuppgift..visst lät det kul?
Förlåt kan inte berätta nåt mkt mer spännande=) Men som sagt, snart är det helg och då väntar som vanligt en lååång sovmorron på lördag!! Fast jag måste även arbeta med skolarbete!!! :S

Vad händer annars då?
Efter en ganska tuff helg förra helgen så ha fkt en vit helg börjat cirkulera i tankarna..men det är ju bara onsdag än å allt kan hända framtill lördag!:D
Konfererar just nu med en kompis om det blir eller inte blir fest på lördag..lite framförhållning måste man ju ha=) Så som det låter nu blir det säkert att gå ut..men saker kan ju ändras ganska så snabbt så får väl se=) Skulle det bli utgång denna helg, så lär det bli lugnt där nästa, är man student så är man :)

Imorgon så drar Karjala Cup igång,  ska bli kul, blir att sitta hos ewe å skrika lite, lär väl vara hes efteråt för om det är någon som kan konsten att skrika då hon ser på hockey så är det Moí. Borde skriva en ordbok för allt jag säger! Väldigt många olika uttryck!
t.ex. OOOSH! betyder:
Det där var nära! 
Eller Ååååh! betyder: 
Nu blev de mål i fel kasse!=)
Det finns oerhört många sånna ord..tror jag att Emma kan intyga??=) Efter alla Clemens-matcher vi gått på och skrikit på..synd att denna dam flyttade från stan å flyttade söderut:( Det var roliga tider måste du erkänna?:) 

Hoppas att ni har det bra därnere..tur att ni kommer hem snart så att man får träffa er. Blir ju som inte så ofta nuförtiden!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0