Min födelsedag=)

Okej, andra inlägget för dagen då=)
Vart ska jag börja..
Ligger ju lite efter nu men..ska försöka hinna ifatt allt som hänt sen förra helgen!=) 
Hade gått och varit peppad rätt sålänge för just denna helg! 

Många tyckte att jag överdrev med mitt laddande.....=)

Men man fyller ju faktiskt bara år en gång om året!=) 
Så kom den dagen..
Min gamla klasskompis från Piteå kom dit med hennes tre underbara vänner! Alla fyra är skitroliga! =) Kul att ni ville komma!=)Iaf..klockan närmade sig 19 å alla började sakta men säkert droppa in..tror att vi var ungefär 15 pers som mest..roligt att mina bästa vänner kunde komma!=)

                           image2

Hoppas dessa tjejer tycker det är okej att jag visar denna bild här..!=) Om inte, så hojta till=) Den var så fin, med hela gänget! Måste definitivt göras om! Synd att man inte syns så ofta=(

Iaf..tycker själv att jag var lugn, men vissa andra har kanske en annan åsikt?=) Hade iaf jättekul! Det ska göras om, men nästa gång med fler killar..de tre killar som masat sig dit, var i lite minoritet=) haha

Fick jag några presenter då?
OJA!! I massor, trodde aldrig att det skulle ta slut!
Om jag glömt att tacka alla, så återigen TACK så mycket för presenterna=)
Bilder från min födelsedagsfest finns att hitta på Facebook!=)
                                        
Sen kom söndagen....behöver kanske inte säga så mycket mer...
 
Fick då bevisat att man har en skalle iaf..att den skulle kännas som ett bowlingklot var något helt nytt däremot=)
Var segt att dra sig upp, men skulle hem till mamma å pappa å bli firad och få ännu fler presenter!=)
Det som jag hade önskat mig mest fick jag..en digitalkamera! Nu ska de tas bilder!
Grädden på moset var ändå Mammas mat..inget slår det eller vad säger ni?=)
                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi.. du hittade hit efter mycket om och men.. men tillslut..gratulerar till en ny blogg!
Ser framemot fler festliga inlägg!=)
kramar från emma

2007-11-04 @ 17:22:55
URL: http://emmasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0