Sammanfattning av helgen...

Ja då var det söndag igen då..de flesta helger går så oerhört snabbt jag hinner inte riktigt med!!:S
Men iaf..som jag skrev tidigare så var jag på tjejmiddag i fredags, oerhört trevligt=) Vägen dit var dock ett äventyr!
Började med att bilen dog..vid trafikljusen vid Max..typ den största korsningen, och fick inte igång den, trodde att jag skulle sjunka genom sätet! Ska aldrig köra den bilen igen.Emma..ta ett snack med din brorsa om en ny investering=))haha                                                                          

image5

Fint va?

Då vi kom dit så blev vi serverade tortillarullar, typ det godaste jag ätit på länge! Mätt blev man kan jag säga!
Med bakgrundsmusik som E-type och James Blunt så satt vi å åt i typ 1½ timme å bara snacka och åt, väldigt trevligt=)
Sen blev det efterrätt, chokladtårta och glass ojojoj! Blev trots allt att sitta och se Idol trots att det var emot min vilja. Men har man kompisar som är fast i det så får man väl offra sig=)
Kom hem till min lilla boning vid 23-tiden och normalt brukar man kanske börja göra sig klar för att gå å lägga sig, men inte Frida inte=)
Slog mig ner i soffan framför tv.n å bara mös..med täcket över mig..å vi vet ju alla vad som händer då..MAN SOMNAR! Det är alltid så, går inte att komma ifrån!=) Så jag vaknade väl kring kvart i 2..å insåg då att jag återigen drabbats av nacksmärtor inte bra alls:S

Men men blev en tidig lördagmorgon trots det..ställde klockan på halv 11 men självklart så vaknade jag tidigare på grund av det! Men jag gick upp hur somhelst å började dagen med att åka å handla, sen skulle jag möta Hanna på stan en snabbsväng innan festligheterna drog igång=)
                                                         
                                                                                                    

image6

                          
Kl 17 blev jag hämtad av Hanna..skulle till henne å göra oss i ordning för kvällen..är det bara tjejer som gör sånt??=) Sen begav vi oss upp på Norrböle till Lovisa. Där väntade Singstar och trevligt sällskap..och självklart så blev det lite alkohol oxå=) Jag säger det, sugrör i drinken..ett big NO NO!! Det är livsfarligt!:S
Men kul hade vi då! Mycket kort blev tagna som förresten kommer inom kort=)
Å jag säger det..INGEN klår mig i Singstar då det gäller Bonnie Tyler och Total Eclipse of my heart! Jag regerar!=)
                                      
                                                        
                   Jag och Lovisa                                   Jag regerade!=D                 


Vid halv elva började vi bege oss in till stan..måste ju vara inne före 11 om man skulle gå in gratis. Studentrabatt såklart!=) Å den här gången kom i tid istället för 2 minuter över så var det 2 minuters marginal!=)
Då vi väl kom in så var det inte så mkt folk..det flesta kommer ju vid 12 så vi slog oss ner vid ett av många borde nere på S8..
Åsså blev det som det alltid blir..man tappar bort alla man känner!:S Så det var bara att börja leta! Tur att jag hittade några andra kompisar som jag stod å snackade med under tiden=) Plus att Lilla Frida gjorde bort sig ganska rejält! Tror jag har glömt hela innebörden med situationstecken! Ska nog sluta använda dem!=D De kan tolkas på så oerhört många sätt..så nästa gång ska jag nog bara strunta i att använda dem!=D Men det löste sig tillslut iaf=) Vilket var bra!

Så nu var det söndag och ännu en bakis söndag började..ställde väckarklockan på 12, tyckte att det skulle räcka! Det avr ju Fars Dag denna dag så jag skulle hem å fira pappa. Skulle dessutom få besök av min Bror å hans familj, så städning stod högt upp på schemat!=)
Klockan 15 begav det sig hem till mamma å pappa, väl hemma väntade mammas hemgjorde köttsoppa..godare finns inte!=) *mums*

Sista veckan på praktiken nu, lite tråkigt faktiskt..hade lätt kunnat stanna här hela terminen, men är ju som inte jag som bestämmer så..=( Men jag vet säkert nu att jag verkligen valt rätt yrke=))


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha...mötte jag dej nångång i den låten? =)

2007-11-13 @ 23:58:11
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0