Spontan & nykter utekväll..

Jag som trodde att det skulle bli en lugn hemmakväll hemma hos mamma å pappa..men inte det!=) Jag säger inte att jag hade tråkigt..
Men brukar vara skönt att lite då å då ta det lugnt på helgerna=)
Som det visade sig så var inte den här helgen denna=) Kl 21 fick jag ett meddelande på MSN om att några killkompisar höll på att festa för fullt..men då var klockan så mkt att jag orkade verkligen inte festa..
Gav mig trots det ner till stan, för att vara social och se på fotboll..nu gick ju inte den så bra, men det är inget jag ska gå in på..då kommer jag hålla på i EVIGHETER! Hade iaf inga tankar då på att gå ut!:S Men chaffis blev man ju och ut begav vi oss vid kvart över 11. Säger såhär..fullpackat var det inte, ganska lagom fkt. Men hoppas att det kanske blir mer nästa helg, för då äre Ferre med stort F=) Här är det planerat i förväg!=)))haha

Vi träffade en barndomskompis till mina kompisar ute (Vickan)..syster till en kompis till mig!=) Så då mina kära kompisar försvann spårlöst så hängde jag me henne. Vet inte vad jag skulle gjort om jag varit tvungen att vara själv där!:S Snällt att jag fick hänga på henne å hennes jobbarpolare!=) Hade jag blivit själv så hade jag förmodligen tagit bilen å kört hem, men eftersom jag skulle skjutsa hem dem också så väntade jag snällt=)
Kl 2 prick
bestämde de sig för att de skulle fara, men de behövde dock ingen skjuts..
Lite tidigare hade varit bra..=D Fast roligt va de=) Å det var trevligt att träffa er..blir alltför sällan!=)
Kom hem typ halv 3 å då va de bara att slänga sig i sängen å sova, sov inte länge, väcktes av mina kära små syskonbarn som var på besök..=) Så det var bara att stiga upp..man kan ju inte sova hur länge som helst heller!=) 
 
ELLER??=)

Kommentarer
Postat av: Sjusovaren

Hmm.. var de där sista..en pik till mig/vi eller??=P

2007-11-19 @ 16:16:23
URL: http://emmasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0