4 dagar kvar!!:S

Ja då har jag snart varit ledig i 5 veckor, å ska jag vara helt ärlig så har jag under de senaste två veckorna klättrat på väggarna!! Har haft för lite å göra typ=)) Men iaf den 22 januari då drar det igång igen, har två dagar jag måste pallra mig upp till Luleå på nästa vecka, veckan därefter tre dagar så jättejobbigt kan jag inte säga att det är..

Kan ju se det på två sätt..det kommer å bli skitjobbigt att börja om å stiga upp råtidigt, men å andra sidan får jag ju träffa alla klasskompisar som man inte sett sen före den 11 december!

Börjar min nedräkning idag, lite sent kanske men ändå, bättre sent än aldrig va?=))

4 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0