Jag lider verkligen med SAIK..inte lätt*suck*

Jag börjar tro att jag är som en olycksfågel då det gäller Skellefteå AIK, typ varenda match jag tittar på så förlorar dom! Däremot då jag sitter framför datorn å lyssnar på webben då vinner dem.  Ikväll såg jag SAIK- Brynäs å det var inte roligt..=(
Efteråt så läser jag, att under denna match, inte nog med att de förlorade så fick de TRE spelare skadade!:S En av dem, McD..ajajaj, behöver han i powerplay!=( Hoppas alla har bra läkkött så att de kommer tillbaka snabbt=) Men jag lider verkligen med dem nu, å jag hoppas att de klarar sig ur det här. Håller alla tummar jag har! D.v.s TVÅ=) Lite humor måste man ju väva in oxå=)

Kämpa nu grabbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0